Bachelorette Party Cruise

Oct 13, 2022 Sports And Fitness

Hej z Ensenada, Meksyk !!!

Wczoraj wsiadłem do statku wycieczkowego na imprezę Bachelorette mojej przyjaciółki Susan.
Moje najbardziej aktualne filmy

00:00
08:21
01:45

To krótki trzydniowy rejs z Long Beach do Ensenada iz powrotem. Wyszliśmy w piątek po południu i wrócimy do domu w poniedziałek rano. Ben wysadził mnie w wczoraj w porcie Long Beach około 14.00. Już za nim tęsknię <3 Zostaliśmy powitani truskawkami i szampanem! To było takie fantazyjne! Mam jednak jeden niewielki problem z tym rejsem, wybór wystroju przez Carnival jest nieco obraźliwy… wkrótce po osiedleniu się udaliśmy się do wiertła bezpieczeństwa. Absolutnie zwróciliśmy uwagę i nie przeszliśmy wielu kwalifikujących się Dallas (słyszałeś, jak Matt umawia się z rhwobh?!) Następnie badaliśmy statek. Jest o wiele fajniejszy niż się spodziewałem. Zobaczymy, czy odważę basen… Około 17:00 byłem głodny, ale obiad był daleko (za każdym razem, gdy muszę poczekać o wiele więcej niż 5 minut na jedzenie, jest daleko). W każdym razie mamy pizzę. Złożyłem także mish-mosh z hot pet psów-grillowaną cebulę, grzyby, slaw cole, salsa i sałatka ziemniaczana-trzymaj psa hot pet Wreszcie nadszedł czas, aby przygotować się na obiad i tańczyć! Trochę się rozgrzaliśmy Tak, noszę tę sukienkę za każdym razem, gdy wychodzę. Tak, mam o wiele więcej niż jedną sukienkę. Ale nie mam więcej niż jednej sukienki, w której czuję się pewnie, więc na to musisz patrzeć. Ponownie. Na szczęście moi przyjaciele nie mają nic przeciwko, że zawsze noszę to samo. Mówią, że pomaga mnie śledzić. Kolacja musi zawsze zaczynać się od chleba lub żetonów… często oba. Kupiłem dyni i ciasto z doniczkami Cheddar. Byłem piękny i smakowałem niesamowicie. Ah Mazing. Przyszedł ze stroną polenty. Najwyraźniej szef kuchni myśli, że nadal ładuję węglowodany, ponieważ to wszystko było! Na szczęście uważam też, że nadal ładuję węglowodany (jakieś słowo na temat maratonu, które muszę zrobić dalej, więc nie muszę się zatrzymać?). Byłem wcześniej na tym rejsie, więc wiem, że musisz kupić ciepłe czekoladowe topienie na deser. Po obiedzie wróciliśmy do pokoju, aby zagrać w kilka renifery Bachelorette Party. Uwielbiam tańczyć, ale rzadko to robię, byłem niesamowicie zachwycony, aby wyjść i wkroczyć do muzyki. I nie byłem jedynym zachwytem w tańcu… Reszta nocy jest rozmyta. Myślę, że była wódka, pizza w połowie nocy i kilka pęcherzy. Ale nie mogę potwierdzić Właśnie dlatego Susan i ja jesteśmy przyjaciółmi - poszliśmy spać pijanie po 3 nad ranem zeszłej nocy i obudziliśmy się dziś rano, aby biegać na torze. Nie zwariowaliśmy na to, ale dobrze było się wydostać. Przyjrzeliśmy się również siłowni w poszukiwaniu pracy AB. W tym czasie głodowałem i zaatakowałem śniadanie w formie bufetu. Ułożyłem płatki owsiane z dodatkami, jajkami, owocami, kawałkiem bułki cynamonowej i dwoma pudełkami płatków. Teraz przygotowujemy się do odkrywania Ensenady na cały dzień. Każda osoba chce, żebym przywrócił im sombrero? Do zobaczenia za chwilę! Wyślij mi skoroszyt Ratować Dzielenie się jest dbaniem o innych! Dzielić Ćwierkać Szpilka Dzielić Poczta Dzielić Wybierz je dalej: National Cheese Pizza Day Giveaway @runeatrepeat Instagram National Cheese Pizza Day Giveaway @runeatrepeat Instagram Giveawway bonów upominkowych. Runeatrepeat Instagram Polityka Polityka National Cheese Pizza Day 50 USD Karta podarunkowa dla własnego PI Bieganie na Marco Island Florida 2021 Bieganie na Marco Island Florida 2021 Gdzie biegać na wyspie Marco na Florydzie. Pomysły na podróżowanie i letnie wycieczki na plaży. Florida Run BloG i Pakowanie do biegu Disney Wine Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Pakowanie do biegu Disney Wine Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Pakowanie do Run Disney Wine Wine i zjeść weekend wyścigu na półmaraton. Co pakuję, aby prowadzić wyścig 13,1 mili Pomysły na podróż i historie z wakacji w San Francisco Pomysły na podróż i historie z wakacji w San Francisco Pomysły na podróż z San Francisco. Wyznania podróży z moich letnich wakacji i ulubionych miejsc w San Francisco California Travel Jane Review dla biegaczy Travel Jane Review dla biegaczy Travel Jane Review dla biegaczy. Próbowałem i dzielę się wskazówkami! Łatwa w użyciu przenośnej torby z pisuaru, która jest jednorazowa. Kąpiel Receptura miski z zieloną miską mango: Receptura miski z zieloną miską mango: Niesamowicie zielony przepis na koktajl z jogurtem. Przepis na mango zielony koktajl w misce pełnej zdrowej ingredietns ⚡ Shareaholic .